In samenwerking met de Amsterdamse Stichting Combiwel voorzien wij enkele basisscholen van ons wekelijkse ‘Muziek op School’ aanbod. De samenwerking betreft een meerweekse doorlopende leerlijn, waarbij in dit educatieve aanbod zes disciplines centraal staan; zang, gitaar, piano, bass, drums en DJ.

Enkele scholen die wij voorzien zijn: Oecumenische Basisschool Elout, OBS De Springstok en BSO Iduna.

Combiwel is een Amsterdamse zorg- en welzijnsorganisatie met een breed pakket aan diensten. Amsterdam is een dynamische grote stad. In die delen van de stad met een minder sterk sociaal weefsel, biedt Combiwel – in allerlei vormen – versteviging van de sociale structuur. Combiwel werkt in opdracht van de gemeente Amsterdam in de stadsdelen West, Zuid, Noord, Nieuw West en Zuidoost. Met onze verschillende producten draagt Combiwel bij aan de leefbaarheid en structuur van de stad.