Doe een donatie

Doneer en help ons geweldige initiatieven te ondersteunen die een toekomst geven aan iedereen.

Doe een donatie

Investeren in ontwikkelings- samenwerkingen is investeren in een toekomst voor iedereen. Met onze roots in het onderwijs is het positief beïnvloeden van iemands toekomst voor ons een noodzaak, waar die zich op de wereld ook begeeft.

Naast onze passie voor muziek zijn wij van mening dat door te investeren in goed onderwijs en een gezonde en veilige leefomgeving, je perspectief aan iemand kunt bieden. De Nederlandse Muziekschool investeert daarom dan ook in het ondersteunen, opzetten en ontwikkelen van ontwikkelings-samenwerkingen. Naast de 1% van onze omzet die wij investeren in deze ontwikkelingssamenwerkingen heeft een cursist bij De Nederlandse Muziekschool de vrijblijvende keuze om elke maand €1,00 als donatie toe te voegen aan het te betalen lesgeld, en dus met deze euro investeert in een eerlijke toekomst voor iedereen. Verder kunnen cursisten en niet cursisten natuurlijk altijd een eenmalige donatie doen. Mocht u meer informatie hierover willen ontvangen, kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.