MuziekschoolAlphen aan den Rijn

Jouw muzikale talenten ontwikkelen. Jou ondersteunen op jouw muzikale reis. Bij onze muziekschool in Alphen aan den Rijn zetten onze gediplomeerde docenten alles op alles om jou hierbij te ondersteunen. Wij bieden een breed aanbod aan cursussen en workshops, maar bieden ook ons gratis programma 'Muziek op School', in samenwerking met Parkvilla, aan de basisscholen in Alphen aan den Rijn. Met jouw cursus of workshop ondersteun je dan ook de muziekeducatie in het onderwijs in jouw regio. Meer hierover.

"Geen stoffige lesboeken, maar juist wat jij graag wilt leren. Dat is dé manier om het beste uit jouw talenten te halen."

Stef Classens,Winnaar BNNVARA De Beste Singer- Songwriter van Nederland & Ambassadeur 'Muziek op School'

MuziekschoolAlphen aan den Rijn

Volg vandaag nog een gratis proefles

Onze locaties

Met locaties verspreid over het land is er altijd een locatie bij jou in de buurt waar wij je kunnen ondersteunen in het ontwikkelen van jouw talent. Zo kun je vandaag nog een gratis proefles volgen bij een van onze locaties.

Vind een locatie bij jou in de buurt
Logo Parkvilla

Volg vandaag nog een gratis proefles.

Volg vandaag nog een gratis proefles, en laat je adviseren door een van onze gediplomeerde docenten.

Volg een gratis proefles